Garanția celor 2 săptămâni!
Puteți să returnați produsele cumpărate de pe www.biancainteriordesign.ro în termen de 14 zile calendaristice de la primirea lor, fără a fi nevoiți să justificați decizia de returnare.
Cum trimit coletul?
Plata transportului pentru retur revine în sarcina dvs, coletul/coletele se vor trimite doar printr-o firmă de curierat în ambalajul original, fără urme de uzură, montaj orice alt aspect ce nu poate ajuta produs sa fie vândut ca nou.
Cum returnez?
Ne trimite-ți un email la adresa contact@biancainteriordesign.ro cu solicitarea de retur, iar in maximum 48 de ore vă vom contacta.
Returnarea banilor!
Se va realiza în termen de 14 zile de la data primirii coletului, în contul bancar oferit de către client în email-ul de înștiințare de returnare.
Condiții de retur!
Produsele trebuie returnate în starea de produs nou și însoțite de toate accesoriile (inclusiv feroneria), documentele originale (factură fiscală, bon fiscal, fișă tehnică, manual de utilizare, certificat de garanție), bine ambalate și protejate la transport.
Dacă produsul returnat este deteriorat, are pete, prezintă urme de montaj, uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice, este murdar sau are feroneria lipsă și nu poate fi revândut ca și produs nou, se va percepe o taxă de 50% din valoarea produsului.
Returnarea produselor cu defect?
Dacă returnați un produs care prezintă defect de fabricație sau un defect care a survenit în urma transportului, acesta trebuie să fie returnat exact în același condiții ca și restul produselor care fac obiectul prezentului regulament.
Dacă produsul returnat prezintă orice alte defecte față de cele sesizate în email-ul de retur (ex: prezintă pete, urme de montaj, uzură, etc.), ne rezervăm dreptul de a percepe o taxă pentru a acoperi defectele suplimentare aduse produselor.
ATENȚIE!
Produsele ale căror defecte sunt constatate după o perioadă de timp mai mare decât termenul de returnare de 14 zile calendaristice, nu mai pot fi returnate. În această situație, defectele semnalate vor fi soluționate în conformitate cu termenii și condițiile înscrise în certificatul de garanție al produselor.
Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor retur, dar și plata transportului cade în sarcina dumneavoastră.
În cazul saltelelor si saltelelor suplimentare returnate care au fost scoase din husa de testare din material TNT sau care nu dispun de husa de testare se va percepe o taxă de 50% din valoarea saltelei pentru acoperirea costului de retapițare.
Produsele destinate folosirii personale intime care au fost scoase din ambalajul lor original: huse de protecție, perne, pilote, lenjerii de pat, NU pot fi returnate.
Produsele personalizate din categoriile TAPET, TABLOURI, sau produsele la comandă cele care nu se află în stoc sau achiziționarea serviciilor de interior design nu se pot da retur sau solicita sumele plătite a fi returnate.